گيمز لـــــــــند

دانلود بازی های باحال

دانلود بازی محاکمه خون اژدها – Trials of the Blood Dragon (کامپیوتر – PC)

محاکمه خون اژدها – Trials of the Blood Dragon PC Game

| دانلود بازی محاکمه خون اژدها – Trials of the Blood Dragon برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه SKIDROW بازی Trials of the Blood Dragon |

| سال انتشار : ۲۰۱۶ |

 

p

 

 

توضیحات بازی : دنیا تغییر کرده است، تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است و حاصل آن موجوداتی ناشناخته بوجود آمده اند که همراه انسان ها زندگی می کنند. اتفاقی ترسناک رخ می دهد و این موجودات برعلیه انسان ها در می آیند. آن ها بسیاری از انسان ها را به قتل رسانده اند و تنها تعداد اندکی باقی مانده است. کاراکترهای اصلی این بازی شامل پسر و دختری می باشد که توسط وسایلی که در اختیار دارند باید از دست این موجودات فرار کنند. وسایل شما در این بازی شامل تعدادی ماشین و موتور می باشد که می توانید به دلخواه انتخاب کنید، همچنین امکانات دیگری برای مجهز کردن وجود دارد که با کسب امتیاز و یا حریداری آن ها می توانید مسیری برای زنده ماندن خود و دیگران فراهم کنید. Trials of the Blood Dragon در سبک مسابقه ای می باشد که توسط استودیوهای Redlynx و Ubisoft Kiev طراحی شده است و کمپانی Ubisoft آن را برای کامپیوتر منتشر کرده است، این بازی دارای گیم پلی و داستانی فوق العاده جذاب می باشد. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید…

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب

[ جمعه 28 خرداد 1395برچسب:,

] [ 19:43 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازگشت سایت

سلام و خسته نباشید خدمت کاربران سایت ...چند ماهی بود سایت فعال نبود ...ولی من الان اومدم که به این کم کاری خاتمه بدم و شروع فعالیتمونو اعلام کنم...

توجه : این سایت از این به بعد فعال خواهد بود و به زودی منتظر پست های جدید و فعالیت های ما باشید ...سایت دوم ما که خیلی حرفه ای تر هست و مطالبش سطح بالا تر هست هم بنرش این پایین قابل مشاهده است...حتما سر بزنین...اگه این سایت رو دنبال میکنین به سایت دومم هم برید و روی بنر زیر کلیک کنین ...گیمینگ جدید ما هست ..

ممنون که مطالعه کردید

[ جمعه 28 خرداد 1395برچسب:,

] [ 18:39 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود Frontline Road to Moscow(کم حجم) – بازی خط مقدم

Frontline Road to Moscow یک بازی پر هیجان در ژانر استراتژیک و جنگی از کمپانی Slitherine Ltd می باشد که در سال ۲۰۱۴ میلادی در شبکه Steam منتشر شده است. نبرد بین کشور آلمان و روسیه شدت گرفته و هدایت گروهی از ژرمن ها بر عهده شماست. داستان از فصل تابستان سال ۱۹۴۱ تا ۱۹۴۴ روایت می شود و تا حدودی بر اساس وقایع تاریخی نوشته شده است.

دانلود Frontline Road to Moscow - بازی خط مقدم

در ابتدای بازی Frontline Road to Moscow هدفی برایتان تعیین می شود و آن هم رسیدن به پایتخت کشور روسیه یعنی مسکو می باشد. البته باید به همراه سربازان و تانک هایتان به این شهر برسید و کنترل کامل اوضاع را در دست بگیرید. اما به این سادگی نمی توانید از خط دفاعی دشمن عبور کنید. آن ها دارای سلاح ها و تجهیزات پیشرفته ای هستند و با تمام وجود می جتگند و برای شکست دادن کاملشان باید سه مرحله دشوار را پشت سرتان بگذارید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب

[ دو شنبه 22 دی 1393برچسب:,

] [ 14:34 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی pes 2015 - تکامل فوتبال

 

 

 

توضیحات بازی: همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی....

برای دانلود و نقد بازی به ادامه مطلب بروید!!! D;


ادامه مطلب

[ شنبه 20 دی 1393برچسب:,

] [ 14:17 ] [ Leonardo ]

[ ]

انلود بازی ZDSimulator شبیه ساز قطار


دانلود بازی ZDSimulator شبیه ساز قطار
| بازی شبیه ساز قطار 2013 - کرک SKIDROW |

| دانلود از سرور های قدرتمند میهن دانلود |

آیا تا به حال آرزوی کنترل یک قطار واقعی را داشته اید.؟ آیا شما مسافرت به مکان ها زیبا و نگاه کردن مناظر از کابین قطار را دوست دارید ؟ در این صورت ZDSimulator بهترین گزینه برای انجام اینکار خواهد بود. شما به عنوان راننده قطار های مختلفی مانند قطار های سنگین و سریع السیر را خواهید راند.  ریل های بین روسیه و اوکراین را دقیقا به شکل واقعی مشاهده کنید.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمائید...


ادامه مطلب

[ جمعه 14 تير 1392برچسب:,

] [ 15:8 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی رالی مرگ Death Rally


برای اولین بار سری بازی های رالی مرگبار برای گوشی های موبایل طراحی شده اما بعد از گذشت زمان و پیدا کردن طرفداران زیاد این بازی که مرز دانلود آن از 2.5میلیون نسخه گذشته بود. به همین دلیل شرکت remedyوسازندگان این بازی تصمیم گرفتند بازی death rally را برای کنسول pcبا یک موتور گرافیکی و رندر جدید درست کنند.death rallyیک بازی مسابقه ای و هیجان انگیز است.در این بازی شما در مسابقات رالی شرکت خواهید کرد که برای پیروزی در مسابقات و باز کردن مراحل بالاتر و همچنین کسب امتیاز می بایست دست به هر کاری بزنید و حریف خود را از بازی بیرون کنید.داشتن دو سبک رالی و اکشن باعث جذابیت و محبوبیت این بازی شده است..
تصاویری از محیط بازی :


ادامه مطلب

[ سه شنبه 11 تير 1392برچسب:,

] [ 11:55 ] [ Leonardo ]

[ ]

جی‌تی‌ای: شهر آزاد – Gta Episode From Liberty City

 

جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City

 

توضیحات بازی: آماده شوید تا جدیدترین سری از بازی های پرطرفدار GTA را بگونه ای که تاکنون هرگز نظیر آن را ندیده اید تجربه نمایید! این نسخه از بازی پیش از این بصورت انحصاری برای کنسول PC و PS3 عرضه شده بود، سرانجام پس از مدتها انتظار در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی برروی پلتفرمهای Xbox 360  نیز منتشر گردید. این نسخه از بازی شامل کاراکترهای جدید، اسلحه های پیشرفته و جدید، نبردهای آنلاین چندنفره جدید و دو داستان جدید با گرافیک و افکتهای ویژه عالی می باشد، این دو داستان تحت عنوان های The Lost and Damned  و  The Ballad of G4y Tony می باشند که درآنها بصورت مستقل با دو شخصیت متمایز وارد دنیای شهر Liberty City می شوید.

گیم پلی این بازی بیشتر شبیه به San Andreas است که در آن کارهای عجیب زیادی مثل پرش با چتر از هلی کوپتر، پرش از ماشین بر روی قطار و … انجام می دهید،  اسلحه های جدیدی نیز به این عنوان اضافه شده اند، از جمله یک سلاح با قابلیت شلیک ۲۰۰ گلوله و بمب هایی با قابلیت انفجار از راه دور. نکته مهم در مورد این نسخه تکمیلی این است که خود مستقل می باشد و نیازی به نصب و داشتن نسخه اصلی بازی Grand Theft Auto IV را برای استفاده از این نسخه را نخواهید داشت.

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد

 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 3 تير 1392برچسب:,

] [ 13:33 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی کامپیوتری جدید و جذاب اتومبیلرانی Superstars V8: Next Challenge

21awitu.jpg
این بار در میهن دانلود قصد داریم بازی زیبایی که به تازگی منتشر شده و در یکی از سبک های پرطرفدار بازی های کامپیوتری ساخته شده را برای شما کاربران عزیز میهن دانلود قرار دهیم.
بازی Superstars V8: Next Challenge جدیدترین بازی ساخته شده با سبک اتومبیلرانی می باشد که این بازی جدید از جذابیت و هیجان و همچنین گرافیک بسیار خوبی برخوردار می باشد.
در این بازی شما می توانید از میان مدل های مختلفی از اتومبیل ها که از شرکت های معتبر دنیا در بازی قرار داده شده اند انتخاب کنید و با دیگر رقبا در میان جاده هایی متنوع و جذاب که با گرافیک بالایی که ساخته شده اند به واقعیت شبیه است ، به مسابقه بپردازید. با پیروزی در رقابت ها و گرفتن جوایز مختلف می توانید در انتخاب مدل های اتومبیل بیشتر تنوع داشته باشید و اتومبیل های پیشرفته تر را از حالت قفل بیرون آورید. این بازی از گرافیک سه بعدی عالی برخوردار است و با توجه به سبک سرگرم کننده و مهیجی که دارا می باشد ، محدودیت سنی نداشته و همانطور که در عکس بازی مشاهده می نمایید این بازی برای گروههای سنی بالای سه سال مناسب می باشد. همچنین این بازی دارای قابلیتی جذاب می باشد که در این بازی می توانید دو نفره بازی کنید و با دوستان خود در یک مسابقه اتومبیلرانی جذاب به رقابت بپردازید.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینید.


ادامه مطلب

[ یک شنبه 2 تير 1392برچسب:,

] [ 20:5 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی MotoGP 13 مسابقات حرفه ای موتور

 دانلود بازی MotoGP 13 مسابقات حرفه ای موتور
|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|
|نسخه ی RELOADED|

نام بازی: MotoGP™13
پلتفورم : PC
ژانر: Racing, Sports
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Milestone S.r.l.
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Milestone S.r.l.
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

سوارکاران سال 2013 ،تیم ها و جلوه های بصری و صوتی بی نظیر همگی جهت خلق یک شگفتی در دنیای ریسینگ در کنار هم جمع شده اند.این بازی هم یک بازی ریسینگ و هم یگ بازی شبیه سازی با یک گرافیک فوق اعلاده واقعی با رابط بی نظیر است.مشخصه ی واضح و قابل رقابت این بازی لیگ ها و مسابقات حرفه ای و وفوق حرفه ای آن است.

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد


ادامه مطلب

[ جمعه 31 خرداد 1392برچسب:,

] [ 15:56 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی جذاب GRID 2 برای PC

دانلود بازی جذاب GRID 2 برای PC

ناشر:  Codemasters
توسعه دهنده:  Codemasters Racing
ژانر: Racing, Sports
نام فایل منتشر شده:  GRID.2-RELOADED
حجم: 5.72  گیگابایت

سریع باشید، با استراتژی خاص خودتان برنده مسابقات GRID2 شوید. در مقابل رقیبانی پیشرفته مبارزاتی تهاجمی را تجربه کنید و با سیستم کنترل فرمان کاملا جدید GRID2 مسابقه دهید، که هیجانی جدید از رانندگی  هر نوع از ماشین ها را برای شما به ارمغان می‌آورد. فن‌آوری جدید پلت‌فرم، تصاویری حقیقی و منحصربفرد از خیابانها، مسیرهای مجاز مسابقه، آزاد راه های خارج شهر، کوه‌ها و.. را برای شما فراهم کرده است. مسابقات را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر بگزارید، مشهور شوید و ثروت کسب کنید و راه خود را در مسیر اولین و بهترین بودن پیش ببرید. ,GRID2 دارای حالت بازی چند نفره نیز میباشد که سیستمی جدا از خود بازی داشته و تجربه ای لذت بخش از بازی های آنلاین را برای شما فراهم می‌آورد.

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد


ادامه مطلب

[ جمعه 10 خرداد 1392برچسب:,

] [ 19:24 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی مهیج Pressure برای کامپیوتر

 دانلود بازی مهیج Pressure برای کامپیوتر

▐نسخه سالم و معتبر + کرک RELOADED ▐

این بار هم با یک بازی مهیج دیگر در خدمت شما کاربران گرامی هستیم. بازی که تقربیا می توان از خانواده  crash به حساب آورد. بازی که برای شما آماده کرده ایم بازی بسیار متفاوت می باشد و دارای سبک جالب و زیبا است.در این بازی شما می توانید هر شخصیتی که دوست دارید انتخاب کنید. و  با تمام قدرت به مسابقه بپردازید و با رقیبان خود به جدال های جالبی دست بزنید. این بازی دارای حجم نسبتا کم اما از گرافیک و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. از ویژگی های این بازی می توان به داشتن 30 مرحله مهیج، قابلیت اجرای بازی به صورت آنلاین و شبکه، موسیقی متن جالب و محیط شاد و کاربر پسند اشاره نمود.


ادامه مطلب

[ جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:13 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي جنگ تانك ها Atomic Cannon v3.0 PC Version Exculsive

 Atomic Cannon v3.0 PC Version Exculsiveدانلود بازي سه بعدي با گرافيك بسيار بالا و بدون نياز به نصب و بسيار هيجان انگيز به نام atomic canon كه در اين بازي شما بايد با گلوله تانك خود تانكهاي ديگر را مورد اصابت قرار دهيد‌



 


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 14:50 ] [ Leonardo ]

[ ]

3 نسخه اول بازی محبوب شورش در شهر سگا Streets of Rages

 streets of rage collection 3 نسخه اول بازی محبوب شورش در شهر سگا Streets of Rages

همان گونه که بسیاری از شما کاربران آشنایی دارید , سری بازی های Streets of Rage یا همان شورش در شهر یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین بازی هایی بود که در کنسول سگا به نوعی همه را شیفته ی خود کرده بود. در این بازی قادرید با استفاده از نفراتی که بر می گزینید با دشمنان هر یک از مراحل نبرد کرده و تمامی آن ها را نابود سازید.

سلاح اصلی بسیاری از قهرمانان این بازی روز بازوی آن ها بوده ولی در طی برخی مراحل می توانید از دسته ی بیسبال یا چاقو نیز استفاده کنید. این پکیج بسیار کم حجم دارای 3 نسخه اولیه بازی خارق العاده Streets of Rage بوده که می توانید آن را به صورت رایگان و بدون نیاز به هیچ مبدلی از این سایت دریافت کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 13:41 ] [ Leonardo ]

[ ]

مسابقات حرفه ای ماشین های پلیس در بازی Police Supercars Racing

 police supercars racing مسابقات حرفه ای ماشین های پلیس در بازی Police Supercars Racing

همان طور که بسیاری از شما کاربران آشنایی دارید سبک دزد و پلیس از اوایل پیدایش بازی های مجازی و کنسول های اولیه وجود داشته و از همان زمان طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده است. بازی Police Supercars Racing نیز در همین سبک توسط Free Game Pick طراحی و منتشر شده است. در مراحل ابتدایی این بازی به گیمر آموزش های لازم برای رانندگی حرفه ای توسط ماشین های مدل بالای پلیس داده می شود که پس از رد کردن این مراحل قادر به رانندگی در خیابان های شهر با سرعت هر چه تمام خواهید بود.

وظیفه اصلی شما در مرحله های مختلف , جلوگیری از ایجاد آشوب در شهر و دستگیری ماشین های خلافکار بوده ولی در این میان محدودیتی از نظر سرعت و قانون برایتان وجود نداشته و به هر نوعی که دوست داشته باشید می توانید رانندگی کنید ! به عنوان مثال با فشار دادن دکمه Ctrl قادر به لایی کشی با ماشین پلیس خواهید بود. هم چنین از دکمه Ctrl برای روشن کردن آزیر پلیس و کنار زدن ماشین های دیگر نیز می توانید استفاده کنید. Police Supercars Racing حجم بسیار مناسب و در عین حال گرافیک خارق العاده ای داشته که می توانید ساعت ها سرگرمتان کند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 13:39 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازي كامپيوتر مسابقات موتور سواري اكشن Jacked Game Portable

انلود رايگان بازي كامپيوتري مسابقات موتور سوار JACKE GAMES Portable  نام بازي در سبك مسابقات موتور سواري ازاد در خيابان هاست كه در مسابقه معمولي موتور راني خلاصه نمي شود همان طور كه در عكس هاي اين بازي كامپيوتري زيبا مشاهده ميكنيد در اين مسابقات به جز راندن موتور از ابزار بزن بزن هم استفاده ميشود كه جزابيت فوق العاده زيبايي به بازي ميدهد همچنين با وجود ماموران پليس و تعقيب گريز ان ها در حين مسابقات سختي و هيجان كار دو چندان ميشود كه  اين از خصوصيات بي نظير اين بازي ميباشد. شما در اين مسايقات ابتدا با يك موتور اماتور به مسابقه خواهيد پرداخت و با كمي سعي و تلاش و بدست اوردن عناوين خواهيد توانست از موتور سيكلت هاي پر قدرت تر و هم چنين ابزار جنگي خاص تري بهره ببريد در واقع بزن بزن در حين مسابقه در اين بازي باعث خنده به گونهاي در فرد بازي كننده ميشود كه تا اين بازي را خوتان به شخصه بازي نكنيد نخواهيد فهميد. سايت ميهن دانلود با هدف رضايت كاربران محترم خود اقدام به قرار دادن بازي هاي كامپيوتري به صورت پرتابل بدون نياز به نصب كرده است كه اين بازي يكي از همان گونه بازي هاست كه با يك كليك ساده بازي اجرا مي شود پيشنهاد ميكينم اين بازي بي نظير را از دست نديد!

ويژه گي هاي بازي كامپيوتر  JACKED GAMES Portable   :
- حجم كم در عين حال گرفيك بسيار بالا
- طراحی جدید و و متفاوت تر از نسخه پلي استيشن
- عدم نیاز به سخت افزار براي اجراي بازي
- مناسب برای سنين بالاي 13 سال
- اجرا و انجام ساده و آسان بازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
-
و...

JACKED GAMES Portable

 


ادامه مطلب

[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,

] [ 15:15 ] [ Leonardo ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه