گيمز لـــــــــند

دانلود بازی های باحال

دانلود بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز فضای مرده 2

 دانلود بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز فضای مرده 2

اینبار تیم گيمز لند با یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در خدمت شماست. Dead Space 2 یا همان فضای مرده دو، بازی پر طرفداری که نسخه شماره یک آن در سال 2008 منتشر شد و اینبار بعد از سه سال یعنی در سال 2011 نسخه شماره دو آن روانه بازارهای جهانی گردید. این بازی بسیار زیبا توسط کمپانی معروف و قدرتمند جهان یعنی EA منتشر شده و مراحل ساخت آن در استدیو Visceral Games صورت گرفته است. همانند نسخه قبلی در این نسخه جدید نیز شخصیت اصلی بازی را Isaac Clarke دارد که البته نسبت به گذشته تغییرات بسیار زیادی بر روی آن صورت گرفته است. چند ویژگی بارز سبب شده تا بازی فضای مرده دو به یک شهرت جهانی برسد اول از همه نوع کشتن دشمنان در بازی است که میتوان بدون درد و تنها با شلیک چند گلوله یک موجود را نابود ساخت و در عین حال اینکار را به  شکلی بسیار دردناک و زجر آور انجام داد. علاوه بر این صداهای بسیار ترسناکی که در حین انجام بازی شنیده میشود که باعث جذابیت هرچه بیشتر آن شده. همچنین گرافیک بسیار عالی بازی در شهرت جهانی آن نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است.

 

داستان بازی سه سال بعد از حوادث نسخه قبل در شهری فضایی به نام Sprawl اتفاق می افتد. دشمنان شما در این بازی موجودات بسیار ترسناکی هستند که شما برای کشتن آنها می توانید از سلاح های مختلف استفاده کنید و حتی به فجیح ترین شکل ممکن اقدام به کشتن و زجر دادن این موجودات نمایید. برخی از موجوداتی که شما در این بازی با آنها مقابله می کنید شامل Necromorph, Stalker, Cyst و … هستند که باید با هر کدام به شیوه ای خاص مبازه کنید چرا که گاهی نزدیک شدن به این موجودات نه تنها کمکی به شما نمی کند بلکه باعث نابود شدن شما نیز میگردد.
تیم ایرانیان دانلود با افتخار این بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز را برای شما کاربران محترم تهیه نموده و آنرا با لینک اختصاصی مستقیم در اختیار شما قرار داده است


ادامه مطلب

[ یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 14:45 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی Batman Arkham City برای PC

 یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷ گیگابایت|

|به همراه DLC v2 ، موسیقی متن بازی و دفترچه راهنمای بازی|

|آپدیت ورژن ۱٫۱ بازی Update 1.1-FiGHTCLUB به پست افزوده شد|

 

batman arkham city pc cover دانلود بازی Batman Arkham City برای PC

به ادامه ي مطلب برويد 


ادامه مطلب

[ جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 17:23 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود اولین تریلر از بازی جدید War Thunder

 
Killzone: Mercenary

 

دانلود تریلر جدیدی از بازی Killzone: Mercenary تحت عنوان A new trailer arrived from Russia
ژانر: جنگی,شخص اول
ناشر: Sony Computer Entertainment
سازنده: Guerrilla Cambridge

پلتفرم: PlayStation Vita
تاریخ انتشار: September 17, 2013شکلک های محدثهشکلک های محدثه


ادامه مطلب

[ جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 17:21 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود تریلر جدید بازی زیبای Gran Turismo 6

 Gran Turismo 6

 

حجم: 28.39 MB
کیفیت: 720p HD فوق العاده
رزولوشن: 1280x720
زمان: 00:01:37
فرمت: MP4شکلک های محدثه


ادامه مطلب

[ جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 17:20 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود اولین تریلر از بازی جدید Batman: Arkham Origins

 
Batman: Arkham Origins

 

دانلود اولین تریلر از بازی جدید Batman: Arkham Origins تحت عنوان Official Teaser Trailer:
تیزر تریلر رسمی: تریلری از گرافیک کامپیوتری می باشد.همچنین مبارزه ی بتمن با Deathstroke را به ما نشان می دهد.
ژانر: اکشن
ناشر: Warner Bros. Interactive Entertainment
سازنده: Warner Bros. Games Montreal

پلتفرم: PC,Playstattion 3,Xbox 360,Wii U
تاریخ انتشار: October 25, 2013شکلک های محدثه


ادامه مطلب

[ جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 17:18 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود تریلر جدیدی از بازی Call of Duty: Black Ops II - Uprising

 Call of Duty: Black Ops II - Uprising

 

حجم: 45.75 MB
کیفیت: 720p HD فوق العاده
رزولوشن: 1280x720
زمان: 00:02:25
فرمت: MP4شکلک های محدثه


ادامه مطلب

[ جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 17:15 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی مهیج Pressure برای کامپیوتر

 دانلود بازی مهیج Pressure برای کامپیوتر

▐نسخه سالم و معتبر + کرک RELOADED ▐

این بار هم با یک بازی مهیج دیگر در خدمت شما کاربران گرامی هستیم. بازی که تقربیا می توان از خانواده  crash به حساب آورد. بازی که برای شما آماده کرده ایم بازی بسیار متفاوت می باشد و دارای سبک جالب و زیبا است.در این بازی شما می توانید هر شخصیتی که دوست دارید انتخاب کنید. و  با تمام قدرت به مسابقه بپردازید و با رقیبان خود به جدال های جالبی دست بزنید. این بازی دارای حجم نسبتا کم اما از گرافیک و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. از ویژگی های این بازی می توان به داشتن 30 مرحله مهیج، قابلیت اجرای بازی به صورت آنلاین و شبکه، موسیقی متن جالب و محیط شاد و کاربر پسند اشاره نمود.


ادامه مطلب

[ جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:13 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی Dead Space 3

 دانلود بازی Dead Space 3

 

:: به همراه خرید پستی ::

این بار نیز با یک بازی دیگر در خدمت شما کاربران گرامی سایت ایرانیان دانلود هستیم.بازی Dead Space 3 جدیدترین بازی منتشر شده در سال 2013 می باشد که سبک اکشن و ترسناک دارد مانند بازی Resident Evil 6 می باشد. این بازی توسط شرکت  EA  منشر شده. بدون شک تنها بخشی که تمام گیمر ها را به این بازی علاقه مند می کند. ترسی است که این بازی به گیمر ها نشان می دهد. اگر یکی از دونسخه ی این فرنچایز را تجربه کرده باشید, می دانید که Dead Space یک عنوان ترسناک ناب بود, در آن می بایستید که برای بقا می جنگیدید, چیزی که این روزها در عناوین Survival horror گم شده است. به شکلی تمام المان های کلاسیک برای ایجاد ترس در آن یافت می شد, از پریدن ناگهانی هیولاها گرفته تا محدودیت در منابع و طراحی و پیاده سازی بسیاری از مکانیک های قالب این ژانر از جمله انتظار نداشتن , آرامش های قبل از طوفان و از همه مهمتر حفظ ترس تا پایان بازی همراه است. در این نسخه نیز ترس از اول تا پایان بازی با شما خواهد بود حتی لحظه شما را ترک نخواهد کرد. به همین دلیل اجرای این بازی برای افراد زیر 16 سال ممنوع است. در مورد داستان بازی نیز گفتنی است که داستان ادامه روی نسخه های قبلی است. در این بازی شما می توانید تفنگ های خود را ارتقا دهید و قدرت و سرعت آنها را بیشتر کنید. 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:42 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی DmC Devil May Cry

 

 

دانلود بازی DmC Devil May Cry

▐نسخه سالم و معتبر + کرک-RELOADED  ▐

:: به همراه خرید پستی ::

این بار نیز با یک بازی اختصایی دیگر در خدمت شما کاربران گرامی سایت ایرانیان دانلود هستیم. DmC Devil May Cry اولین بازی مهیج منتشر شده در سال 2013 می باشد که توسط شرکت Capcom تهییه و تنظیم شده و حدود چند ساعت پیش به طور رسمی انتشار یافته است.و سایت ایرانیان دانلود نسخه ی معتبر این بازی را همراه با کرک آن آماده نموده است تا شما کابران استفاده نمایید. قبل از نقد و بررسی بازی در مورد نقاط قوت و امتیازی که به این بازی داده شده است نگاه کنیم. امتیازی که توسط مجله و سایت های بازی به این بازی داده شده است. عدد بسیار خوب 85.78 است. که به نوبه ی خود یکی از بهترین نمره ها می باشد. از نقاط قوت این بازی می توان به:داستان زیبا،گیم‌پلی سریع ، مبارزات عمیق و درگیرکننده ، دوبله مناسب و موسیقی تحریک کننده ، سلاح های متنوع سرد و گرم با توانایی خلق حرکات ترکیبی مختلف ، ریبوت خوب با طعم DMC کلاسیک از نقاط ضعف این بازی نیز می توان به :باسها شما را به چالش نمی‌کشند.، مشکلات جزیی گرافیکی مثل تسکچرهای بی‌کیفیت،پلتفرمینگ طولانی، اشاره نمود.داستان بازی به موازات سری اصلی و با اعمال تغییراتی در آن روایت می‌شود و باتوجه به اطلاعات به دست آمده تقریباً شبیه به آنچه که در نسخه اول بازی روایت می‌شد، است. اینبار نیز بزرگترین دشمن اصلی دانته همانند نسخه اصلی، Mundus است. علاوه بر Mundus برادر دوقلوی دانته یعنی ورجیل نیز در بازی حضور خواهد داشت و برخلاف نسخه سوم اینبار ورجیل در جهبه ی دانته (به نوعی) قرار دارد. چهره‌ی ورجیل نیز همانند دانته دست خوش تغییرات زیادی شده است و چندان مثل سابق جذاب به نظر نمی رسد. Vergil در این عنوان رهبری گروه The Order را بر عهده دارد که قصد دفاع از Limbo City و رهایی آن از چنگال شیاطینی که توسط Mundus رهبری می شوند را دارند. در این راه Vergil به برادار دوقلوی خود یعنی Dante به خاطر توانمندی های فرا انسانیش نیاز دارد و به همین منظور Kat را به سوی دانته روانه می کند.سابقه ی خوب Ninja Theory در خلق و روایت داستان‌های خوب نوید یک داستان منسجم و جذاب را می دهد که با حفظ قالب اصلی حاوی سوپرایز های فراوانی خواهد بود


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:39 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان بازی BioShock Infinite برای PC

 

 

دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

▐نسخه سالم و معتبر + کرک RELOADED ▐

:: به همراه خرید پستی ::

 

نام : BioShock Infinite

سبک : Action

سازنده : 2K Games

ناشر : Irrational Games

پلتفرم : Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360 ، PlayStation Vita

تاریخ انتشار ایران : 6 فروردین 1392

تاریخ انتشار جهانی :Mar 26, 2013

این بار نیز با یک بازی مشهور و جالب دیگر به نام BioShock Infinite در خدمت شما هستیم.بازی که توسط شرکت مشهور 2K Games ساخته و انتشار یافته است. این بازی دارای حجم 17 گیگ بوده و داستان و گرافیک بسیار عالی را به گیمر ارائه می نمایید.شما در این بازی در نقش شخصی به نام  بوکر هستید.که به مراقبت و نگهداری از یک دختر می پردازد و اتفاقات حول این دو فرد می افتد. داستان بازی بسیار جالب است و در پایان بازی مشخص خواهد شد که تمام اتفاقات زیر نظر دختر است که شما از اون نگه داری می کنید. گرافیک بازی در حد بالایی قرار دارد و به گیمرها این امکان را می دهد تا در محیطی بسیار واقعی قدم بگزارند. از نقطه های قوت دیگر بازی می توان به تنوع سلاح ها ، مکان ها و رنگ ها اشاره نموده و زیبای دو چندانی را به بازی می بخشند. این بازی برای کامپیوترهای شخصی که  DirectX11 بر روی آنان نصب است قابل اجرا می باشد.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:37 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی خاطره انگیز پپسی من Pepsiman برای PC

 دانلود بازی خاطره انگیز پپسی من Pepsiman برای PC

:: نسخه قابل حمل ::

این بار نیز با یک بازی قدیمی دیگر در خدمت شما کاربران عزیز هسیتم. پپسی من از جمله بازی های بسیار قدمی می باشد که اکثر ما با ان خاطره داریم و حتما نام ان را شنیده ایم. این بازی در ابتدا برای کنسول Play Station طراحی شده بود که  از جمله بازی های موفق این کنسول به حساب می آمد. شما در این بازی باید از موانع سخت عبور کنید و یا از کنار آنها فرار کنید و مسیر بازی را طی نمایید. و در پایان هر مرحله جایزه شما یک پپسی خواهد بود. هم چنین در طی راه می توانید پپسی ها را از زمین جمع کرده و امتیاز خود را افزایش دهید. با اینکه حجم بازی بسیار پایین است. اما دارای محیط بسیار سرگرم کننده و بسیار جذاب است.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:34 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی Metro Last Light برای PC

 دانلود بازی Metro Last Light برای PC

 

▐نسخه سالم و معتبر + کرک-RELOADED ▐

:: به همراه خرید پستی ::

نام فایل منتشرشده :  Metro_Last_Light
حجم : 8.55 گیگابایت / 80F
ناشر : Deep Silver
توسعه دهنده:  4A Games
ژانر : تیر انداز اول شخص
تاریخ انتشار :  2013/05/14
زبان: انگلیسی
سال 2034 است. در زیر خرابه های اخر الزمانی موسکو ، در تونل های مترو، بازماندگان نسل بشر با تهدیدهای مرگبار خارج و داخل محاصره شده اند.!.. موتانت ها ( Mutants) ، در دخمه های زیرین متروکه کمین کرده اند و در آسمان مسموم بالا در حال شکار اند. اما شهرهای ایستگاهی مترو بجای متحد بودن، در حال جنگ مدارم بر سر قدرت غایی هستند؛ یعنی یک وسیله آخر الزمانی فوق یشرفته از خرانه نظامی D6. جنگی داخلی در حال اتفاق افتادن است که میتواند نسل بشریت را بریا همیشه از روی زمین پاک کند. شما کلید نجات این جهان پر گناه و نا امید هستید .. درست مثل Artyom…آخرین نور در تاریکترین ساعات..!!


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:31 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان بازی جدید و فوق العاده زیبای Dungeons and Dragons Daggerdale

 دانلود رایگان بازی جدید و فوق العاده زیبای Dungeons and Dragons Daggerdale

 

Dungeons & Dragons Daggerdale عنوان بازی است که برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. بازی توسط دو کمپانی قدرتمند Atari و Bedlam Games ساخته شده و انتشار یافته است. یک بازی افسانه ای که پر از ماجراهای خطرناک و مهیج است و صحنه های اکشن و ترسناکی در بازی به تصویر کشیده شده است. شما یک فرد جنگجو و مبارزطلب هستید که در سرزمین خود که Dalelands نام دارند باخوشی در حال زندگی و گذراندن عمر هستید، داستان بازی از آنجا شروع می شود که به شما خبر می رسد شیطان رزلوس و خدمتکار او که فردی به نام Zhentarim (ژنتاریم) است قصد تصرف سرزمین شما ( Dalelands) را دارند و حال وظیفه شما ایستادگی در برابر ژنتاریم و افراد او هستید تا پس از شکست و نابودی ژنتاریم، سراغ رزلوس بروید. سبک بازی طوری طراحی شده است که امکان بازی کردن تک نفره تا 4 نفره را داراست و تعداد سلاح زیادی را برای استفاده در اختیار دارید. بازی دارای مراحل زیبایی است که دشواری های خاص خود را دارند که باید با تیزبینی و دقت این مراحل را پشت سر بگذارید.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:25 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان نسخه 2 بازی اکشن و محبوب آی جی آی IGI 2 Covert Strike 2

 

 

دانلود رایگان نسخه 2 بازی اکشن و محبوب آی جی آی IGI 2 Covert Strike 2

IGI مخفف کلمه I’m Going In و نام بازی محبوبی است که بی شک همه طرفداران سبک اکشن با این بازی آشنایی دارند. نسخه 1 این بازی که محبوبیت بی نظیری را در بین گیمرها کسب کرد، با حجم کم نیز دارای گرافیک قابل قبولی بود، حال نسخه 2 نیز بسیار قابل تر از نسخه 1 ظاهر شده، و درعین کم حجم بودن، جزو بازی های کاربرپسند است. بازی IGI2 نوعی طراحی شده است که باید برای کسب امتیاز و قدرت یافتن از دقت و هوش استفاده کنید، به عبارتی تنها با جنگ و جدال کاری از پیش نخواهید برد. بازی دارای بیش از 19 منطقه است و در سه قاره اتفاق می افتد و دارای صحنه های درگیری زیباییست که باعث هیجان بخشیدن بیشتر به بازی خواهد شد. بیش از 30 اسلحه متنوع برای استفاده در بازی وجود دارد که با کسب امتیاز اجازه دسترسی به اسلحه های قوی تر را خواهید داشت. مأموریت شما این است که یک تنه به طور مخفیانه وارد پایگاه دشمن شوید و مهمات و افراد آن را بررسی کنید و سپس اقدام به نابودسازی آنها کنید. امکاناتی همچون دوربین دید در شب، لپ تاپ و اطلاعات ماهواره ای و سیستم هوشمند با زنگ هشدار و … در انجام مأموریت ها به کمک شما خواهند آمد. دشمنان از هوشی مصنوعی بسیار قوی برخوردار هستند که باعث شده است تا بازی به سمت واقعیت سوق پیدا کند. لازم به ذکر است نسخه پرتابل و بدون نیاز به نصب این بازی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که حجم آن از یک گیگابایت به 180 مگابایت کاهش یافته است


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:22 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان بازی کم حجم و اکشن آخرین سرباز Foreign Legion: Buckets Of Blood

 

 

دانلود رایگان بازی کم حجم و اکشن آخرین سرباز Foreign Legion: Buckets Of Blood

نام کامل این بازی سپاه خارجی و یک سطل خون است که بازی با نام آخرین سرباز مطرح و معروف شده است، این بازی کم حجم در نوع خود یکی از بازی های سبک اکشن و مرحله ای زیبای کارتونی است که درعین سادگی محبوبیت زیادی در بین کاربران کسب کرده است. داستان بازی مربوط به سربازی است که تمام افراد گروه خود را در یک درگیری از دست داده است، و در یک روستای دورافتاده گرفتار شده است. حال وظیفه شما این است که توسط این سرباز از تمام ساکنین روستا در برابر طغیانگران و شورشیان محافظت کنید تا هلیکوپتری که برای انتقال آن ها در راه است به روستا برسد. وجود اسلحه های متفاوت با قدرت ویژه یکی از نقاط قوت بازی است که باعث شده است تا کاربر احساس یکنواختی سبک مبارزه و سلاح را در هنگام بازی را احساس نکند، از طرفی وجود مناطق جنگی زیبا نیز به جذابیت بازی افزوده است. در بازی صحنه هایی از خون ریزی که حاصل از کشتار است را مشاهده می کنید که این موضوع بازی را به سمت واقعیت گرایی سوق داده است


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:14 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی افسانه ای و فوق العاده هیجان انگیز Konung 3 Ties Of The Dynasty 2010

 دانلود بازی افسانه ای و فوق العاده هیجان انگیز Konung 3 Ties Of The Dynasty 2010

░ نسخه اصلی و سالم + کرک Skidrow  ░

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

بازی افسانه ای و مهیج Konung 3 Ties Of The Dynasty در سال 2010 توسط کمپانی 1C و با ژانر RPG منتشر شد که سبکی اکشن و ماجرایی را در بر گرفته است. داستان بازی حکایت از افسانه ای اسکاندیناوی را به نمایش می گذارد که در زمان به اوج رسیدن قهرمانان مبارز بوده است. بدین ترتیب که قهرمانی که بیشترین دست آورد را در حفاظت از قلرو پادشاهی داشته باشد به مقام ریاست مبارزان خواهد رسید. محیط بازی متشکل از قلعه های روم، اسکاندیناوی های کهن، تاریخ اسلاو ها و … می باشد و در کل محیطی بسیار کلاسیک آمیخته با افسانه های هیجان انگیز بازی را اداره می کند. باید در یک سفر ماجرایی و خطرناک قدرت خود را نشان داده و به مصاف دشمنان پادشاهی بروید و تاریخ جدید را در Woodland رقم بزنید. بازی از گرافیک قابل قبولی برخوردار است ولی گیم پلی آن فوق العاده قدرتمند و کاربر پسند می باشد.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:11 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی جدید گرافیکی و فوق العاده زیبای Alan Wake 2012

 دانلود بازی جدید گرافیکی و فوق العاده زیبای  Alan Wake 2012

:: به همراه لینک خرید پستی ::

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک ▐

به دنیای پر از هراس آلن ویک خوش آمدید ! داستان بازی مربوط به نویسنده ای به نام Alan Wake است که مدتی هست داستانی نمی نویسد. او درگیر توهمات و تخیلات ذهنی خودش است البته مرتبط با داستانهایش، به همین منظور الیس همسر آلن او را به شهر کوچکی به نام BrightFalls می برد و انتظار دارد که آلن در این مکان آرام در دل جنگل قدرت و خلاقیت نویسندگیش را بدست آورد. داستان از جایی آغاز می شود که در شبی تاریک و ترسناک آلن در هنگام رانندگی با فردی تصادف می کند. او از ماشینش پیاده میشود و ناگهان آن فرد که تصادف کرده بود ناپدید شده و وقتی آلن چند قدم جلوتر در درون تاریکی می رود انسان های شبح مانند او را محاصره می کنند، شبح هایی که فقط قصدشان کشتن آلن است از هر کجا از دل تاریکی بیرون می آیند ولی آلن از دست آنها می گریزد. چندی بعد آلن همسر خود را بالای سر خود میبیند که او را صدا میزده، آیا  این بار هم او کابوس می دید؟ داستان بازی رمز و رازهای زیادی دارد مثلا اینکه وقتی آلن وارد شهر می شود با پیر زنی عجیب و ترسناک آشنا می شود که به آنها کلید محل اقامتشان را می دهد که از همان ابتدای بازی بازیکن متوجه این میشود که جریانات بازی نامربوط با آن زن نیست. بازی ابتدا با صحنه تصادفی رخ می دهد و سپس شما پس از چند راهنمایی تصمیم می گیرید به فانوس دریایی بروید و در این بین دشمنان بازی شما را دنبال میکنند که با آموزش های بازی می توانید انها را پشت سر بگذارید، مانند استفاده از نور چراغ و تفنگ و… روند بازی بسیار هیجان انگیز و گیرا میباشد به طوری که شما را کاملا در محیط جنگل قرار داده و حس و حال سردی و تاریکی در کنار دشمنان بازی که در تاریکی ها وجود دارند را به شما میدهد.. البته میتوان گفت که بازی تقریبا بعد از چند مرحله تکراری میشود ولی با اضافه کردن نکات ریز به ان تا حدی از یکنواختی فاصله میگیرد .. بازی در کل حالت سریالی را طی میکند برای مثال در پایان هر مرحله مروری بر قسمت قبل میشود که ایده نو و جالبی است که حس فیلم به بازی میدهد و شمارا برای دنبال کردن داستان آماده می کند، محیط های بازی را میتوان به ۲ دسته کلی تقسیم کرد! جنگل و غیر جنگل! مراحل بازی اکثرا در جنگل های فوق العاده طبیعی و تاریک اتفاق می افتد و حس ترس را تا حد زیادی به شما القا میکند، دشمنان تنوع زیادی ندارند و محدود به انسان ها و پرندگان تاریکی هستند، سلاح های موجود در بازی از تنوع زیادی برخوردار نیستند و شامل  ۷ تیر و شاتگان و rifle  و فلش و منور هستند که البته یک چراغ قوه نیز در دست دیگر شما وجود دارد که بسیار کار امد است چون با ان میتوانید به دشمنان خود نور انداخته و از حرکت سریع انها به سمت خود جلوگیری کنید که بسیار کاربردی هست و البته شارژ ان در صورت نور زیاد تمام و نیاز به باطری ویا حالت استاندارد برای شارژ شدن دارد. ۲ سلاح دیگر که بازهم بستگی شدید به نور دارند یعنی منور و فلش بسیار شمارا یاری میکنند مخصوصا وقتی در بین دشمنان گیر می افتید با فلش یا منور انها را ضعیف و یا میکشید که در موارد زیادی مانند دفاع کردن از همراهیان و یا فرار کردن به کمک شما می آیند، مهمات در بازی به اندازه کافی است یعنی شما برای هدر دادن تیر فرصتی ندارید! گاهی تنها راه باقی مانده فرار است، از جمله مواردی که کمک میکند تا بازی از یکنواختی خارج شود امکان راندن ماشین در بازی است که در محیط های هرچند محدود لذت کشتن دشمنان با ماشین ها را به شما القا میکند که البته رانندگی خیلی راحتی نخواهید داشت به لطف کنترل نه چندان جالب ماشین که برعکس کنترل شخصیت بازی که بسیار خوب است، در مرحله ای از بازی شما به مزرعه کشاورزی میروید که یکی از مراحل جذاب بازی است که در stage  قرار خواهید گرفت و در واقع نوعی انتقام از دشمنان خود میگیرید و هرچه در بازی از نور کم و تیر کم سختی کشیدید در این مرحله جبران میشود!روند کلی بازی شمارا وادار میکند تا به طرف نور بروید، به طرف دشمنان نور بندازید، برای پر شدن خون و check point به زیر چراغ بروید، درهای تاریکی را با نور و به کار اندختن ژنراتورها از بین ببرید و اجسامی که به طرف شما پرتاب میشوند را با نور از بین ببرید در واقع نور در این بازی حس نجات را به شما میبخشید مخصوصا در فرار از دست انسان های تاریکی یا از بین بردن پرندگان تاریکی که به شما حمله ور می شوند. گرافیک بازی یکی از نقاط قوت بازی است که در بالا به ان اشاره شد، جنگلی که در ان بازی اتفاق می افتد واقعا حیرت انگیز است و درختان در کنار افکت های متفاوت مثل مه و باد واقعا طبیعی جلوه می کنند


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:9 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی زیبای Sniper Elite 2

 دانلود بازی زیبای Sniper Elite 2

 ▐نسخه سالم و معتبر  + کرک Skidrow ▐

Sniper elite یک بازی شاتر سوم شخص است که در زمان جنگ جهانی دوم رخ می دهد.بازی های بسیاری در مورد جنگ جهانی ساخته شده است که بیشتر آن ها موفق شده اند و فروش خوب داشته اند.اما این بازی بر خلاف آنها داستانی واقعی را روایت می کنددر جنگ جهانی دوم وقتی متحدین به فتح آلمان نزدیک شده بودند ژرمن ها آخرین سلاح خود یعنی موشک هایv2را به کار انداختند که جلوی.متحدین وافراد آنان را گرفت .این موشک ها طوری طراحی شده بودند که باید یک فرد آن را کنترل می کرد وبه مقصد می رساند وهنگام رسیدن جهنمی در آن منطقه به پا می شد.داستان این بازی زیبا هم در این مورد است که نیرو های متحدین طراحان وسازندگان این موشک ها را دستگیر کرده است.ولی یکی از این سازندگان به نام وولف هنوز هم بر روی این موشک ها کار می کند وقصد ساختن دو باره ی آن را دارد. وظیفه ی شما در این بازی این است که او را از پای در آورید ومانع ساخت دوباره ی آن موشک ها شوید.گیم پلی ی بازی بسیار عالی طراحی شده و قابلیت های فراوانی دارد از جملی ی آنان می توان به قسمت های اسنایژری بازی اشاره نمود که  لذت بخش ترین و معتاد کننده ترین بخش بازی است.از ابتدای بازی و تا پایان بازی شما سه سلاح خواهید داشت ومواد منفجره و مواد گمراه کننده.در مورد گرافیک بازی ،بازی در حد قابل قابل قبولی قرار دارد وفضا سازی وانیمیشن بازی جالب می باشد.در نهایت این بازی ،بازی جالب و زیبایی است وبه همه ی گیمر ها توصیه می شود

 

به ادامه ي مطلب برويد


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 11:54 ] [ Leonardo ]

[ ]

معرفی و دانلود بازی ایرانی حسن کچل و راز سیب سرخ

 

 

بازی ایرانی حسن کچل و راز سیب سرخ رو که باید بشناسید. بازی که بارها در سایت ها و فروم های مختلف از اون صحبت شده ، چند وقت پیش منتشر شد که سایت گیم ایران نیز امروز با معرفی و دانلود این بازی خدمت شما کاربران محترم امده است.

در طراحی یک بازی باید پارامتر های زیادی رو مد نظر قرار داد. برای مثال اولین چیزی که در یک بازی داخلی و یا بازیهای بین المللی باید مد نظر قرار گیرد ، رابط کاربری بازی است. بارها مشاهده شده که کاربران بازی را با گرافیک ان می سنجند ولی این گونه سنجش ها درست نیست. باید پارامتر ها و موارد زیادی رو مد نظر قرار داد. برای مثال بخش اموزش مراحل بازی ، کنترل ها و همچنین طراحی یک رابط کاربری مناسب میتواند کمک زیادی به کاربر کند. و در مراحل بعد شما میتوانید گرافیک و کد نویسی بازی را مورد نقد قرار بدید. ما قصد نقد این بازی رو نداریم ولی معرفی کوتاهی از این گیم خوش ساخت ایرانی را برای شما انجام خواهیم داد و همچنین در ادامه مطلب میتوانید ان را دانلود کنید

 معرفی و دانلود بازی ایرانی حسن کچل و راز سیب سرخ


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:36 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي انگري بيردز - فصل ها

 دانلود نسخه جدید پرندگان خشمگین: فصل ها +کرک

 ورژن بازی:  Angry Birds Seasons v2.2.0

 

نسخه جدیدی از بازی انگری بیردز به نام فصل ها ، و به لاتین: Angry Birds Seasons منتشر شده است که شما کاربران عزیز می توانید در ادامه مطلب ان را دانلود کنید. Angry Birds نام بازی معروفی هست که این روزها میتوانید عروسک ها ، و ماوس ها و وسایل مختلف دیگر با طرح کاراکتر های این بازی را در فروشگاه ها  مشاهده کنید.. در ادامه مطلب میتوانید اطلاعات کاملی از گیم رامطالعه کرده و بازی را دانلود کنید

 

 

دانلود نسخه جديد پرندگان خشمگين: فصل ها +كرك 


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:26 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان بازی Hydrophobia Prophecy با لینک مستقیم

 

 
دانلود رایگان بازی Hydrophobia Prophecy با لینک مستقیم

 

Hydrophobia: Prophecy نام بازی بی نظیری در سبک اکشن ماجرایی می باشد که بر روی یک شهر غرق در آب اتفاق می افتد. جایی که ترروریست ها کنترل همه چیز را در دست گرفته اند و Kate آمده تا تمامی ستم های دوران کودکی اش که بر او شده را جبران کند و در این راه از تمامی مهارت ها و تجربیات خود استفاده می کند. بازی در سال ۲۰۵۱ اتفاق می افتد. زمانی که زمین مملوء از انسان شده و دیگر گنجایش ندارد. زمین های حاصلخیز بر اثر بالا آمدن سطح آب دریاها و اقیانوس ها از بین رفته اند و صحرا ها در سرتاسر زمین گسترش پیدا کرده است. در حال حاضر، آب جدی ترین خطر برای بشریت است و با فوران آن در هر جای زمین، مشکلی جدی بوجود می آید.
 

به ادامه ي مطلب برو 


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 15:0 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان بازی Hunted The Demon’s Forge با لینک مستقیم

 

 
دانلود رایگان بازی Hunted The Demon’s Forge با لینک مستقیم

 

داستان اصلی The Demon’s Forge در شهری تاریک و کوچک روی می دهد. شهری که از در و دیوار های آن بوی ترس به خوبی حس می شود. موجودات بیگانه، بی رحم و وحشتناکی همچون Demon و Wargar Guardian بر سراسر این شهر مرده سلطه پیدا کرده و کاری ندارند جز اذیت و آزار مردم بی پناه. مردم دیگر خونشان به جوش آمده است، اما چاره ای جز اعتکاف در خانه هایشان ندارند، چرا که اگر یک Demon آنها را مشاهده نماید، چیزی چز استخوان های سخت بدنشان بر جای نخواهد ماند. دو مزدور به نام های Caddoc و E’lara، وعده گرفته اند که اگر بتوانند نسل این موجودات را ریشه کن سازند، پول هنگفتی را دریافت کنند. هدف آنها جلوگیری از خونریزی و جنون در شهر است و در نهایت دریافت طلاهای زیادی است که در ازای انجام این کار کسب می نمایند. اما خودشان هم خبر ندارند که به همین سادگی نیست! آنها می بایست برای رسیدن به هدف والای خود، با موجوداتی رو به رو شوند که گاهاً قدشان چندین برابر خود آنها است، موجوداتی که خشونت تنها پیشه ی راهشان است و مادامی که بوی گوشت آدمیزاد به مشمشان می رسد، هیچ چیز دیگری نمی شناسند. حال این تیم دو نفره باید پا به سفری بگذارند که در نهایت راز The Demon’s Forge فاش می شود. در جوار این داستان ساده و کمی هم کلیشه ای، بیشتر از همه تم فانتزی و زمینه ی خاص آن مورد توجه است که رونق بسیاری نیز به داستان بازی و برخی دیگر از عوامل آن بخشیده است.


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 14:55 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي جنگ تانك ها Atomic Cannon v3.0 PC Version Exculsive

 Atomic Cannon v3.0 PC Version Exculsiveدانلود بازي سه بعدي با گرافيك بسيار بالا و بدون نياز به نصب و بسيار هيجان انگيز به نام atomic canon كه در اين بازي شما بايد با گلوله تانك خود تانكهاي ديگر را مورد اصابت قرار دهيد‌



 


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 14:50 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی بسیار زیبای تغییر زمان TimeShift

 

 

دانلود بازی بسیار زیبای تغییر زمان TimeShift

|نسخه ی سالم|

بازی TimeShift 2007  بازی است که در آن شما می توانید زمان رانگه دارد یا به چند لحظه ی پیش برگردید و در آن تغیراتی انجام دهید.داستان بازی در سال 2007اتفاق می افتید زمانی که Michael Swift قهرمان بازی که یک خلبان است .ماموریت پیدا می کند، تا لباس مخصوصی که ارتش آمریکا تهیه کرده را بپوشد. و یک ماموریت بسیار خطرناکی تا به حال هیچ کس نرفته برود. ماموریت از این قرار است که مایل باید به گذشته سفر کند.و از اتفاقاتی که درگذشته رخ داده است.  گزارشی تهیه کند وتغییراتی انجام و افرادی را بکشد، و  برگردد.او  نیز به این سفر طولانی که در سال1911 اتفاق می افتد میرود. وپس از انجام ماموریت به زمان خود یعنی سال 2012 برمی گرد. و متوجه می شود تغییراتی که انجام داده موجب شده است. تا کشور آمریکا به دست فردی دیکتاتوربه نام Krone بیفتد. و جنگ های زیادی توسط این فرد یاغی  اتفاق افتاده است. ومردم زیادی نیز کشته شده است پس مایل تصمیم می گیرد دوباره به سال های گذشته برگرددو تغییرات که انجام داده است، را اصلاح کند.حال شما که در این بازی در نقش مایل هستید تنها امید برای بشر هستید. و باید برای نجات جان هزاران افراد بی گناه به گذشته سفر کنید و اتفاقاتی را در گذشته برای آینده رقم بزنید. این بازی زیبا  از گرافیک خیره کننده ای برخوردار است. و گیمر را به چالش های زیادی می کشد. و به شما اجازه می دهد تا زمان شادی را در کنار این بازی که شرکت Sierra Entertainment منتشر کرده است بگذرانید.از ویژگی های این بازی  که شما می تواننید انجام دهید عبارت انداز:1.زمان را متوقف کنید و بدون این که مشکلی پیش آید به مناطق دیگر بروید.2.کند تر کردن زمان 3.سفر به زمان های مختلف(گذشته وآینده)4.استفاده از سلاح های بسیار متنوع وجالب

 

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد 


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 14:44 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی کم حجم سرگرمی با گلوله ها Fun and Bullets

 

 

fun and bullets بازی کم حجم سرگرمی با گلوله ها Fun and Bullets

بدون شک و تردید یک کابوی واقعی به هیچ وجه نمی تواند زندگی خود را با مزرعه داری و پرورش سبزیجات تباه کند و گلوله از محبوب ترین وسایل او در تمامی زندگی او محسوب می شود. اما سرخپوست ها به راحتی این قانون را زیر پا می گذارند و به این کار ها مشغول می شوند ! چنان چه این عمل را در هدف گیری به سبکی جدید و جالب در بازی Fun and Bullets مشاهده خواهید کرد. در این بازی به یک کابوی سرخپوست کمک می کنید تا با استفاده از ابزاری که در صدر آن ها اسلحه وی قرار داشته , صاحب مزرعه ای به عیب و نقص و پر درآمد شود. البته این کار آسان نخواهد بود و نیازمند دقت و سرعت عمل بسیاری خواهد بود به طوری که تمامی افراد قادر به انجام این کار نخواهند بود !

در این بازی با توپی همانند توپ تنیس به هدف گیری با گلوله های متداولی در قالب 120 مرحله ی بسیار سرگرم کننده و زیبا خواهید پرداخت که در ابتدای بازی ممکن است مراحل بسیار آسان باشند ولی به مرور زمان سطوح بالاتری را تجربه خواهید کرد. این بازی در 8 زمین پر تنوع دنبال می شوند و در تمامی آن ها روز و شب تفاوت بسیاری باهم دارند. هم چنین باید توجه داشته باشید که با انجام هر حرکت اشتباهی کلانتر شهر را به خود مشکوک می کنید و ممکن است در مراحل بالا تر بهای سنگینی به خاطر آن پرداخت کنید. این بازی سبکی شبیه به استراتژیک و وسترن نیز دارد و تمامی آیتم ها و جعبه های داخل بازی با زاویه ای مناسب قابل مشاهده می باشند. یکی از ویژگی های بسیار مهم Fun and Bullets حجم کم و گرافیک مناسب آن بوده که با لینک مستقیم در اختیارتان قرار گرفته شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:25 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی فوق العاده محبوب گربه سخنگو Talking Tom Cat 2 برای کامپیوتر

 Talking Tom 2 PC بازی فوق العاده محبوب گربه سخنگو Talking Tom Cat 2 برای کامپیوتر

بدون شک بسیاری از افرادی که با گوشی ها و تبلت هایی از جمله آندرویدی و i-OS سر و کار دارند با بازی بسیار سرگرم کننده گربه سخنگو یا Talking Tom Cat آشنایی دارند. پس از ساخت اولین نسخه از این بازی , با استقبال باور نکردنی از سمت کاربران روبرو شد که همین امر موجب ساخت زودرس نسخه دوم از بازی Talking Tom Cat شد. در این بازی میتوانید با استفاده از امکاناتی که در اختیارتان قرار میگیرد با گربه ای بامزه خود را سرگرم کنید. از جمله این امکانات می توان به ضربه زدن , نوازش و ترساندن او اشاره کرد. امید است با دریافت این نسخه از بازی که مخصوص کامپیوتر است , نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:45 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی بسیار پر هیجان و جادوئی باد خاکستری Emberwind

 emberwind بازی بسیار پر هیجان و جادوئی باد خاکستری Emberwind

این بار از سایت بازی های رایگان یک بازی بسیار جذاب و مهیج با سبکی دو بعدی و پرشی با نام Emberwind برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم. در این بازی میبایست به مبارزه با موجودات بند انگشتی که قصد نابودی سرزمینتان گرندل را دارند با استفاده از سلاح های جادوئی و سوار بر جغدی , بپردازید. شخصیت اصلی بازی شخصی به نام کیندل الدروود نام داشته که خواستار آزادی و صلح و دوستی در دهکده ی کوچکش است و برای آن بسیار تلاش می کند. Emberwind با گرافیک و حجم بسیار مناسبی که دارد می تواند ساعت ها سرگرمتان کند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:42 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی سرگرم کننده فرار از روی ریل های قطار Subway Surfers

 Subway Surfers بازی سرگرم کننده فرار از روی ریل های قطار Subway Surfers

Subway Surfers نام یک بازی بسیار سرگرم کننده و پر هیجان با محیطی متنوع بوده که پس از عرضه آن برای سیستم عامل های i-OS و Android در نهایت برای PC انتشار یافت. جریانات اصلی بازی بر روی ریل های قطار در مسیر های مختلف اتفاق می افتد که پس بچه ای به نام جک با استفاده از مهارتی که در دویدن دارد از دست نگهبانان و افرادی که قصد دستگیری آن ها را دارند , فرار می کنند.

البته موانع و مشکلات بسیاری بر سر راه وی قرار دارد که میبایست با استفاده از سرعت عمل و دقتی که به خرج می دهید آن ها را یک به یک پشت سر گذاشت و آیتم ها و سکه هایی که بر سر راه قرار داشته را جمع آوری کنید. در نسخه کامپیوتری Subway Surfers تغییرات زیادی نسبت به سیستم عامل های دیگر به عمل نیامده ولی به مراحل پر تعداد آن چندین مرحله جدید افزوده شده است. هم چنین گرافیک آن نیز بهبود یافته است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:38 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی باب اسفنجی SpongeBob And The Clash Of Triton 1.0

 

 

بارها کارتون مشهور و زیبای باب اسفنجی را در برنامه های کودک دیده اید و نسخه های متفاوتی از کارتون های این شخصیت بامزه را مشاهده کرده اید. نام کامل این بازی زیبا باب اسفنجی و ماجرای پادشاه تریتون است. داستان بازی چنین است که پادشاه تریتون توسط دشمنان شروری زندانی شده و هرج و مرج حکمفرماست، حال وظیفه باب اسفنجی این است که هم محل حبس پادشاه تریتون را یافته و وی را آزاد کند و هم در برابر آشوب هایی که دشمنان در نبود حکمران به پا کرده اند ایستادگی کند. بازی سرگرم کننده و ماجرایی است که ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. بازی کم حجم بوده و کرک شده می باشد در بازی 25 مرحله در 5 منطقه و مکان مختلف را تجربه خواهید کرد، 8 شخصیت منحصر بفرد و حرکات طنز و زیبای باب اسفنجی باعث شادی و لذت شما خواهد شد.

____________________ به ادامه ي مطلب برويد


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:27 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی به یادماندی و خاطره انگیز وسترن سگا Sunset Riders

 sunset riders بازی به یادماندی و خاطره انگیز وسترن سگا Sunset Riders

بدون شک اگر شما نیز از طرفدران و قدیمی های کنسول های بازی از جمله کنسول سگا ( SEGA ) باشید , بازی وسترن سگا یا همان Sunset Riders را به خاطر می آورید. بسیاری از افراد با این شاهکار خارق العاده KONAMI خاطرات بسیاری داشته و با تجربه ی دوباره آن به دوران شیرین کودکی باز خواهند گشت. Sunset Rider اگر چه گرافیک و حجم بسیار زیادی نداشته ولی به حدی جذابیت دارد که حتی بازی خور های جدید و امروزی را نیز شیفته ی خود می کند. در این بازی شما میبایست یکی از دو کلانتر را انتخاب کرده و به نابود سازی افراد تحت تعقیب و جمع آوری امتیاز و پول پرداخته و مراحل را یکی یکی پشت سر بگذارید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 13:44 ] [ Leonardo ]

[ ]

3 نسخه اول بازی محبوب شورش در شهر سگا Streets of Rages

 streets of rage collection 3 نسخه اول بازی محبوب شورش در شهر سگا Streets of Rages

همان گونه که بسیاری از شما کاربران آشنایی دارید , سری بازی های Streets of Rage یا همان شورش در شهر یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین بازی هایی بود که در کنسول سگا به نوعی همه را شیفته ی خود کرده بود. در این بازی قادرید با استفاده از نفراتی که بر می گزینید با دشمنان هر یک از مراحل نبرد کرده و تمامی آن ها را نابود سازید.

سلاح اصلی بسیاری از قهرمانان این بازی روز بازوی آن ها بوده ولی در طی برخی مراحل می توانید از دسته ی بیسبال یا چاقو نیز استفاده کنید. این پکیج بسیار کم حجم دارای 3 نسخه اولیه بازی خارق العاده Streets of Rage بوده که می توانید آن را به صورت رایگان و بدون نیاز به هیچ مبدلی از این سایت دریافت کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 13:41 ] [ Leonardo ]

[ ]

مسابقات حرفه ای ماشین های پلیس در بازی Police Supercars Racing

 police supercars racing مسابقات حرفه ای ماشین های پلیس در بازی Police Supercars Racing

همان طور که بسیاری از شما کاربران آشنایی دارید سبک دزد و پلیس از اوایل پیدایش بازی های مجازی و کنسول های اولیه وجود داشته و از همان زمان طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده است. بازی Police Supercars Racing نیز در همین سبک توسط Free Game Pick طراحی و منتشر شده است. در مراحل ابتدایی این بازی به گیمر آموزش های لازم برای رانندگی حرفه ای توسط ماشین های مدل بالای پلیس داده می شود که پس از رد کردن این مراحل قادر به رانندگی در خیابان های شهر با سرعت هر چه تمام خواهید بود.

وظیفه اصلی شما در مرحله های مختلف , جلوگیری از ایجاد آشوب در شهر و دستگیری ماشین های خلافکار بوده ولی در این میان محدودیتی از نظر سرعت و قانون برایتان وجود نداشته و به هر نوعی که دوست داشته باشید می توانید رانندگی کنید ! به عنوان مثال با فشار دادن دکمه Ctrl قادر به لایی کشی با ماشین پلیس خواهید بود. هم چنین از دکمه Ctrl برای روشن کردن آزیر پلیس و کنار زدن ماشین های دیگر نیز می توانید استفاده کنید. Police Supercars Racing حجم بسیار مناسب و در عین حال گرافیک خارق العاده ای داشته که می توانید ساعت ها سرگرمتان کند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 13:39 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی فوق العاده مهیج و اکشن ماموریت های شاهزاده Forceline

 forceline بازی فوق العاده مهیج و اکشن ماموریت های شاهزاده Forceline

Forceline ( ماموریت های شاهزاده ) نام یک بازی اکشن و فوق العاده جذاب بوده که پس از انتشار موفقیت آمیز نسخه اندروید آن بلافاصله شرکت سازنده ( Matriarch Entertainment ) بر این شد تا نسخه ای بهتر و بهبود یافته برای کامپیوتر نیز منتشر کند. این بازی دارای سبکی اکشن , ماجرایی و دو بعدی بوده و علی رغم گرافیک نه چندان بالا از جذابیت وصف ناپذیری برخوردار می باشد. شخصیت اصلی این بازی شاهزاده ای جوان و شجاع بوده که قصد دارد با به کار گیری مهارت های نظامی و فکری خود قلعه ی Athretia را از دست اهریمنان رها سازد.

البته هدفی مهم تر از این نیز وجود دارد. آزادی پرنسس از مهم ترین اهدافی بوده که هم در این بازی و هم در آثار مشابه دیده می شود. بازی Forceline دارای مراحل متنوع و پر تعدادی بوده و در هر یک از سلاح ها و تجهیزات کلاسیک متفاوتی استفاده خواهید کرد تا با نابود کردن دشمنانی که سد راهتان می شوند , به قلعه Athretia برسید و نقشه ی خود را عملی سازید. هم چنین از ویژگی های منحصر بفرد این بازی گرافیک مناسب , حجم بسیار کم و گیم پلی فوق العاده زیبا می باشد. امیدوارم با دریافت این بازی خاطره ای به یادماندنی از نبرد در ذهنتان ثبت شود.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 13:25 ] [ Leonardo ]

[ ]

فرمانروایی روم باستان در بازی Ancient Rome – پرتابل

 Ancient Rome فرمانروایی روم باستان در بازی Ancient Rome   پرتابل

Ancient Rome نام یک بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده در سبک استراتژیک و مدیریتی بوده که در جریانات آن به فرمانروایی عادلانه سرزمین باستانی روم مشغول می شوید. بله شخصیت اصلی این بازی امپراطور بزرگ روم باستان , جولیوس سزار بوده که هدف اصلی شما کمک کردن به او در اداره کشور می باشد. عوامل بسیاری در این میان وجود دارند که در صورت جلوگیری نکردن از آن ها , موجب سقوط حکومت می شوند و یا به مرور زمان لطمه های جبران ناپذیری به قلمرو امپراطوری Julius Ceasar خواهند زد.

در هر یک از مراحل این بازی میبایست با استفاده از مهارت ها و تجربیات مجازی که به دست می آورید به آبادسازی روستا ها و مناطق بدون حیات Rome به شیوه ای عادلانه بپردازید و با رونق بخشیدن به حکومت خود , کاخ خود را نیز بزرگ تر , زیبا تر و پر شکوه تر کنید. از ویژگی های منحصر بفرد بازی Ancient Rome می توان به شیوه های مدیریتی خاص در کشور داری , بنا های خیره کننده , گرافیک مناسب و حجم متناسب آن اشاره نمود. هم چنین این نسخه از بازی به صورت Portable بوده و بدون نیاز به نصب قابل اجرا می باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 13:24 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی سرگرم کننده سفر غرب وحشی Wild West Story

 Wild West Story the Beginning بازی سرگرم کننده سفر غرب وحشی Wild West Story

بازی غرب وحشی Wild West Story بر پایه بازسازی شهر طراحی شده که در آن میبایست به شخصیت های اصلی داستان ( Bella و Coyote ) کمک کنید تا به اهدافشان دست یابند. آن ها تلاش می کنند تا برای خود خانه ای بیابند و از سرگردانی و گشتن در شهر رهایی پیدا کنند و شما وظیفه دارید تا حد امکان به بهبود این تصور کمک کنید. پس به این افراد ملحق شده و در این سفر شگفت انگیز غرب وحشی آن ها را همراهی کنید تا علاوه بر کمک خود شما نیز از این سفر شگفت انگیز لذت  ببرید. این بازی شامل بیش از 100 مرحله زیبا با گرافیکی جذاب میباشد. گرافیک بازی در نوع خود بسیار جذاب بوده به طوری که شما از صحنه های موجود در بازی لذت کافی خواهید برد. از دیگر ویژگی  های این بازی می توان به مراحل فکری و پازل مانند اشاره کرد که باعث میشود به هیچ وجه گذر زمان را احساس نکنید.

البته این را هم باید در نظر گرفت که مراحل این بازی به عنوان شخصیت اصلی فقط کمک در معدن طلا برای پیدا کردن طلا نیست بلکه باید به ساخت منازل , فروشگاه ها, هتل ها و سایر مکان های مورد نیاز نیز بپردازید. برای موفق شدن سعی کنید تا جایی که میتوانید طلا چوب و گوشت جمع کنید تا کار ساخت شهر به سرعت پایان یابد. البته سعی کنید در تمام مراحل سریع باشید زیرا پسرک سرخ پوست شروری در همه ی مراحل وجود داشته و ممکن است برایتان ایجاد دردسر کند.البته این پسر سرخ پوست در اصل دوست شما بوده و قصد کمک در روند کار ها را داشته اما در هر حال مراقب او باشید. از دیگر خصوصیت های بازی Wild West Story نداشتن زمان بوده به طوری که زمان خاصی برای به پایان رسانده مراحل گذارده نشده است ولی بهتر بوده که خودتان با سرعت عمل کار را به پیش ببرید.

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 13:21 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان بازی Hellgate
دانلود رایگان بازی Hellgate
نام بازی: Hellgate
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter)
سال انتشار: 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: T3 Entertainment
حمایت توسط : Redbana Corporation
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

به جرات میتوان گفت بازی Hellgate یکی از بهترین بازی های تازه منتشرشده است.این بازی درارای سبک های : اکشن (شوتر) - سه بعدی - اول شخص میباشد.ناشر این بازی زیبا کمپانی نام آشنای T3 Entertainment میباشد که ساخت این بازی بر عهده کمپانی Redbana Corporation بوده است.شرح بازی :بار دیگر شاهد یکی از شاهکار های دنیای گیم هستیم.پروژه ای بی سابقه از سازندگان استارکرافت !!! ترکیبی از استار کرافت و وارکرافت در این بازی جمع شده است و نتیجه آن شده است بازی ای به نام Hellgate !!!مبارزات و صحنه های خشن در این بازی به وفور دیده شده است .این شهر بزرگ بین دو واقعیت بزرگ گیر کرده است.در حقیقت این شهر به یک نبردگاه تاریخی برای نبرد شیاطین و مردم شده است.جهان در برابر چشمان ما در حالدگرگونی میباشد .سلاح ها و تجهیزات مدرن و به شدت تخریب کننده همه چیز را ویران کرده است . این سلاح های در قبال هزاران هیولا ( دشمنان ) پیش بینی شده است. این شهر مانند جهنم شده است و تنها تفاوت آن نام شهر است !! آیا شما برای چنین درگیری هایی آماده هستید ؟....

دانلود رایگان بازی Hellgate به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
 

 


ادامه مطلب

[ سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 13:33 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان بازی جدید City Bus 2011
دانلود رایگان بازی جدید City Bus 2011
نام بازی: City Bus 2011
پلتفورم : pc
ژانر: Arcade / Racing / Drive / 3D
سال انتشار: 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Layernet
نوع انتشار : License
حمایت توسط : Layernet
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

City Bus عنوان یکی از جدیدترین بازی های متشر شده در سال 2011 میبلادی میباشد که توسط Layernet منتشر و حمایت شد .شرح بازی : City Bus یک بازی شبیه سازی نمیباشد .اگر میخواهید به قوانین راهنمایی و رانندگی (ترافیک ) ، واینکه مسافران خود را از رفتار خود ناراحت نکنید  به دنبال یک بازی دیگر باشید !!! اما اگر میخواهید از تمامی قوانین ترافیکی سرپیچی کنید ، مسافران خود را اذیت کنید و در یک کلام همه چیز را به نابودی بکشید پیشنهاد ما تنها و تنها این بازی میباشد .این بازی .ویژگی های غیر قابل پیش بینی دارد.طی روند بازی با تمام این ویژگی ها آشنا میشوید.هر چیزی که از دیدگاه شما باعث میشود تا روند بازی برای شما کند شود دست به نابودی آن بزنید.این کار را با تمام قوا انجام دهید.گرافیک بازی بسیار جذاب میباشد به طوری که نوعی اعتیاد را برای گیمر به همراه دارد.ویژگی های بازی : این بازی دارای 5 اتوبوس-5شهر -6 سلاح مرگبار -6 ماموریت فوق العاده -محیط بسیار انهدام پذیر - گرافیک کارتونی عالی و.... .
دانلود رایگان بازی City Bus به همراه تعدایش پیش نمایش درادامه مطلب....
 


ادامه مطلب

[ سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 13:27 ] [ Leonardo ]

[ ]

نابود سازی بیگانگان فضایی در بازی استراتژیک Astro Avenger 2

Astro Avenger 2 نابود سازی بیگانگان فضایی در بازی استراتژیک Astro Avenger 2

بدون شک بسیاری از گیمر ها به بازی هایی که سبک استراتژیک و کمی تخیلی داشته ، علاقه بسیاری دارند به طوری که برخی از افراد حتی در برنامه ی روزانه خود مدت زمانی برای این نوع بازی ها تعیین کرده اند !‌ Astro Avenger 2 نیز یکی از جدید ترین و پرهیجان ترین بازی هایی است که با سبکی استراتژیک و اکشن با ماهیتی فضایی ساخته شده که در آن به هدایت یک سفینه فضایی مشغول می شوید. این سفینه سرعتی خارق العاده داشته و قادر به پرتاب انواع موشک ها و بمب ها خواهید بود که هر یک از آن ها قدرتی مهیب دارند.

علاوه بر این می توانید روبات ها و بنا های دفاعی یا هجومی را به کار گیرید تا در نبرد هیجان انگیر فضایی ، بتوانید زنده بمانید. در مراحل اولیه بازی امکان انتخاب سطح برای تمرین نیز وجود داشته و با برگزیدن هر یک از آن ها می توانید خود را برای نبرد های واقعی و سخت آماده سازید. از جمله ویژگی های قابل ذکر بازی Astro Avenger 2 می توان به گرافیک بسیار زیبا و سه بعدی ،‌ مراحل پر تعداد و متنوع ، خرید و استفاده از آیتم ها برای افزایش قدرت و سلاح های نابودگر اشاره کرد. امید است با استفاده از آن نبردی به یادماندنی را تجربه کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


ادامه مطلب

[ سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 13:24 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی هیدن آبجکت مامور مخفی FBI Paranormal Case Extended Edition

FBI Paranormal Case بازی هیدن آبجکت مامور مخفی FBI Paranormal Case Extended Edition

بدون شک بهترین سبک در میان بازی های فکری سبک Hidden Object یا همان اشیاء گم شده بوده که سالانه بیش از هزاران اثر به این مجموعه هظیم افزوده می شود. FBI Paranormal Case Extended Edition نیز عنوان یک بازی جدید و بسیار تامل برانگیز بوده که در این سبک بوده که در آن توسط یک مامور مخفی FBI به نام James به ماموریت های مختلف و مرموزی فرستاده می شوید که در هر یک از آن ها معما های پیچیده و گیج کننده را حل کرده و سپس با کنار هم گذاشتن سر نخ ها به جواب نهایی دست یابید.

در جریانات این بازی بسیاری از پرونده ها و اسناد محرمانه به دست افرادش ناشناس ربوده یا نابود شده اند که وظیفه شما به دست آوردن این اطلاعات مهم با حل پازل های گنجانده شده در مرحله ها می باشد. این معما ها ممکن است در محیط ها و مکان های مختلفی قرار گرفته باشد که با مراجعه به یک به بک آن ها به هدف اصلی خود نزدیک تر خواهید شد در بازی FBI Paranormal Case که نسخه گسترش یافته آن بوده گرافیک بازی بهبود یافته و مشکلات نسخه آزمایشی آن به طور کامل رفع شده که می توانید آن را به طور رایگان از این سایت دانلود کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

trans بازی هیدن آبجکت مامور مخفی FBI Paranormal Case Extended Edition


ادامه مطلب

[ سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 13:20 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود The Penguin King 2012 3D مستند سه بعدی شاه پنگوئن
 دانلود The Penguin King 2012 BluRay مستند شاه پنگوئن
|مستند ( The Penguin King ) محصول 2012  با کیفیت BluRay 720p|
 
|تقدیم به کاربران علاقه مند به مستند حیات وحش میهن دانلود|

|این مستند به صورت کاملا سه بعدی 3D Half SBS می باشد |
 

پنگوئن یکی از موجودات دوست داشتنی قطب جنوب است.این مستند در مورد شاه پنگوئن می باشد که پس از سه سال به سرزمین خود باز میگردد ، جایی که به دنیا آمده و بزرگ شده است.
پَنگوئن‌ها پرندگانی هستند بدون قدرت پرواز از راسته گُوِه‌سانان (Sphenisciformes) از خانواده گُوه‌گان (Spheniscidae) که از ماهی‌ها تغذیه می‌کنند آنها بال‌های کلفتی دارند که به عنوان باله شنا از آن بهره می‌گیرند. پنگوئنها در جاهای سردسیر نیمگردی پایینی زمین زیست می‌کنند.نام راسته و خانواده آنها نمایانگر شکل گوه‌ای بدن آنها است
از نظر ریشه‌ای نام پنگوئن متعلق به پنگوئن اقیانوس منجمد شمالی می‌باشداین پرندگان قادر به پرواز نیستند زمانی که ملوانها به اقیانوس منجمد جنوبی رسیدند همین نام را به پرندگان آنجا که قادر به پرواز نبودند اطلاق کردند. در مورد ریشه این نام گوناگون گویند.

 دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید


ادامه مطلب

[ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:56 ] [ Leonardo ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه