گيمز لـــــــــند

دانلود بازی های باحال

دانلود بازی مبارزه در جنگ جهانی – Order of Battle World War II (کامپیوتر – PC)

مبارزه در جنگ جهانی – Order of Battle World War II PC Game

| دانلود بازی مبارزه در جنگ جهانی – Order of Battle World War II برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه SKIDROW بازی Order of Battle World War II |

| سال انتشار : ۲۰۱۶ |

 

p

 

 

توضیحات بازی : دومین نسخه از بازی Order of Battle World War به تازگی عرضه شده است که شامل ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه اول خود می باشد. این بازی که روایتگر جنگ های بزرگ در میان کشورهاست توانسته نمرات خوبی توسط سایت های گوناگون بدست آورد. بیش از ۷۰۰ نوع ماشین و وسایل جنگی در بازی قرار گرفته است که می توانید با توجه به ملت انتخاب شده از آن ها استفاده کنید. پیشرفت در بازی به کسب امتیاز و فعال کردن آیتم ها بستگی دارد. این بازی دارای دو بخش داستانی و مولتی پلیر (آنلاین) می باشد که هر کدام ویزگی های منحصر به فرد خود را دارا می باشند. در قسمت مولتی پلیر می توانید با ۴ نفر از دوستان خود از این بازی نهایت لذت را تجربه کنید. Order of Battle World War II در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیو The Artistocrats طراحی شده است و کمپانی Slitherine Ltd آن را برای کامپیوتر منتشر کرده است، این بازی دارای گیم پلی و داستانی فوق العاده جذاب می باشد. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید…

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب

[ جمعه 28 خرداد 1395برچسب:,

] [ 19:47 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازگشت سایت

سلام و خسته نباشید خدمت کاربران سایت ...چند ماهی بود سایت فعال نبود ...ولی من الان اومدم که به این کم کاری خاتمه بدم و شروع فعالیتمونو اعلام کنم...

توجه : این سایت از این به بعد فعال خواهد بود و به زودی منتظر پست های جدید و فعالیت های ما باشید ...سایت دوم ما که خیلی حرفه ای تر هست و مطالبش سطح بالا تر هست هم بنرش این پایین قابل مشاهده است...حتما سر بزنین...اگه این سایت رو دنبال میکنین به سایت دومم هم برید و روی بنر زیر کلیک کنین ...گیمینگ جدید ما هست ..

ممنون که مطالعه کردید

[ جمعه 28 خرداد 1395برچسب:,

] [ 18:39 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی Battle Academy 2 – بازی آکادمی جنگ

 نام بازی مهجی در ژانر استراتژیک از شرکت Slitherine Ltd برای کامپیوتر میباشد و بعد از موفقیت های نسخه اول در شبکه Steam منتشر شده است. هدایت یکی از چهار گروه Partisan, Tiger, T-34 یا Dozens را در دست گرفته و در شهر آشوب ایجاد کنید و جذاب ترین نبرد عمرتان را تجربه نمایید. ارتشتان را ساماندهی کرده، به اطاعت خود در آورید و به سمت دشمنان حرکت کنید.

دانلود Battle Academy 2 - بازی آکادمی جنگ

اما تنوع گروه در نیرو های دشمن بازی Battle Academy 2 به ۱۳۰ می رسد و در طول هر مرحله باید با یکی از آنان به نبرد بپردازید. نیرو های هوایی و زمینیتان را تقویت کنید و در صورت لزوم از گشت دریایی هم کمک بگیرید تا راه را بر حریف ببندید. اکثریت جنگ ها در بیرون از شهر انجام می گیرند ولی زمانی که به داخل شهر کشیده شده اند، باید مواظب مردم بیگناه باشید و تمامی سعیتان را بکنید تا آسیبی به آن ها وارد نشود. هر چند رعب و وحشت در میانشان به وجود خواهد آمد.

برای دانلود بازی و نقد به ادامه مطلب برویدآرام


ادامه مطلب

[ دو شنبه 22 دی 1393برچسب:,

] [ 14:39 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود Frontline Road to Moscow(کم حجم) – بازی خط مقدم

Frontline Road to Moscow یک بازی پر هیجان در ژانر استراتژیک و جنگی از کمپانی Slitherine Ltd می باشد که در سال ۲۰۱۴ میلادی در شبکه Steam منتشر شده است. نبرد بین کشور آلمان و روسیه شدت گرفته و هدایت گروهی از ژرمن ها بر عهده شماست. داستان از فصل تابستان سال ۱۹۴۱ تا ۱۹۴۴ روایت می شود و تا حدودی بر اساس وقایع تاریخی نوشته شده است.

دانلود Frontline Road to Moscow - بازی خط مقدم

در ابتدای بازی Frontline Road to Moscow هدفی برایتان تعیین می شود و آن هم رسیدن به پایتخت کشور روسیه یعنی مسکو می باشد. البته باید به همراه سربازان و تانک هایتان به این شهر برسید و کنترل کامل اوضاع را در دست بگیرید. اما به این سادگی نمی توانید از خط دفاعی دشمن عبور کنید. آن ها دارای سلاح ها و تجهیزات پیشرفته ای هستند و با تمام وجود می جتگند و برای شکست دادن کاملشان باید سه مرحله دشوار را پشت سرتان بگذارید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب

[ دو شنبه 22 دی 1393برچسب:,

] [ 14:34 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی ماهی کوچولو ۳ – Fishdom 3

ماهی کوچولو ۳ – Fishdom 3 Pc Game

| دانلود بازی ماهی کوچولو ۳ – Fishdom 3 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

 

ماهی کوچولو 3   Fishdom 3

 

توضیحات بازی: نسخه سوم از بازی زیبا و پرطرفدار "Fishdom" که طبق گفته ی شرکت تولید کننده نسبت به دو نسخه ی پیشین از هر نظر پیشرفته تر است و تجربه ی بهتری را برای بازی باز فراهم می آورد.این نسخه از نظر گرافیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.در این بازی که در زیر دریا انجام می شود شما می بایست آیتم های شبیه به هم را کنار هم بچینید و با کسب امتیاز از هر مرحله عبور کنید.در این بازی بیش از ۱۵۰ محیط آبی برای شما طراحی شده تا بازی یکنواختی را تجربه نکنید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید


ادامه مطلب

[ دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:,

] [ 23:13 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی یگان فرماندهی ویژه – Carrier Command Gaea Mission

یگان فرماندهی ویژه – Carrier Command Gaea Mission Pc Game

| دانلود بازی یگان فرماندهی ویژه – Carrier Command Gaea Mission برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه Reloaded بازی Carrier Command Gaea Mission با لینک مستقیم ##

 

یگان فرماندهی ویژه   Carrier Command Gaea Mission

 

توضیحات بازی:  بازی یگان ویژه – Carrier Command Gaea Mission یک بازی استراتژیکی می باشد که به تازگی منتشر شده است . در پی جنگ سختی که بین اتحادیه United Earth و اتحادیه Asian Pacific رخ داد، زمین به مکانی غیر قابل سکونت تبدیل شد. تنها امید باقی مانده در سیستم خورشیدی است، جایی که برج ثور ماه ، کلید بازیابی منابع آب زمین که کاهش یافته اند می باشد. شما به عنوان عضوی از این جنگ و باقی مانده نیروهای UES، با نام سروان Myric مامور یک وسیل نقلیه نظامی شده است. با پیمودن دریاها و برقرار شبکه پایگاه های دریایی، ماموریت شما شکار دشمن می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه ی مطلب بروید


ادامه مطلب

[ دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:,

] [ 23:10 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي عصر اساطیر: توسعه تیتان – Age of Mythology The Titans Expansion

عصر اساطیر: توسعه تیتان   Age of Mythology The Titans Expansion

 

توضیحات بازی: Age Of Mythology یکی از بهترین بازی های استراتژیک در زمینه ی خود می باشد. این بازی در سال ۲۰۰۲ عرضه گردید که با استقبال بی سابقه ای از سوی هواداران بازی های رایانه ای روبرو شد. موضوع بازی ، جنگ و نبرد میان خدایان و اسطوره های مطرح تاریخ ادبیات دنیا مانند زئوس ، آفرودیت ، پرسفونی و … است. نوآوری های بسیار زیبا و جدید در طی این بازی ، هیجان و ساخت و سازهای زیبا ، ساخت و برپایی امپراطوری ها ، آیتم ها بسیار متعدد در محیط بازی و به دور بودن از هر نوع تکرار و کهنگی در زمان خود از ویژگی های مطرحی بود که این بازی استراتژیک را در سال ۲۰۰۲ به یکی از برترین بازی های استراتژیک عرضه شده تا به آن زمان تبدیل کرد. این بازی به دلیل فیلم نامه بسیار زیبا و نوآورانه ، گرافیک خیره کننده و صدای فراگیر توانست نمره ای فوق العاده از بسیاری از وبسایت های برتر نقد بازی دنیا کسب کند. اکنون شما می توانید نسخه ی کامل این بازی را به همراه نسخه The Titans با لینک مستقیم دریافت کنید.

 

 



ادامه مطلب

[ دو شنبه 3 تير 1392برچسب:,

] [ 16:35 ] [ Leonardo ]

[ ]


.. آیا میتوانید بر ترس خود غلبه کنید؟! ..


در بخش فقیرنشینی شهر Oldtown مطب جراحی دکتر مل آماده کار است. خودتان را برای دیدن قبرستان اماده کنید زیرا طیف وسیعی از بیمارانی حواس پرت و عجیب غریب در انتظار شما هستند. با استفاده از همه وسایل پزشکی دکتر مل آیا میتوانید بیماری آنها را قبل از طلوع آفتاب تشخیص دهید؟ این بازی بسیار اعتیاد اور می باشد و دارای محیطی بسیار جالب و کاربر پسند می باشد.


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,

] [ 21:58 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی کم حجم سرگرمی با گلوله ها Fun and Bullets

 

 

fun and bullets بازی کم حجم سرگرمی با گلوله ها Fun and Bullets

بدون شک و تردید یک کابوی واقعی به هیچ وجه نمی تواند زندگی خود را با مزرعه داری و پرورش سبزیجات تباه کند و گلوله از محبوب ترین وسایل او در تمامی زندگی او محسوب می شود. اما سرخپوست ها به راحتی این قانون را زیر پا می گذارند و به این کار ها مشغول می شوند ! چنان چه این عمل را در هدف گیری به سبکی جدید و جالب در بازی Fun and Bullets مشاهده خواهید کرد. در این بازی به یک کابوی سرخپوست کمک می کنید تا با استفاده از ابزاری که در صدر آن ها اسلحه وی قرار داشته , صاحب مزرعه ای به عیب و نقص و پر درآمد شود. البته این کار آسان نخواهد بود و نیازمند دقت و سرعت عمل بسیاری خواهد بود به طوری که تمامی افراد قادر به انجام این کار نخواهند بود !

در این بازی با توپی همانند توپ تنیس به هدف گیری با گلوله های متداولی در قالب 120 مرحله ی بسیار سرگرم کننده و زیبا خواهید پرداخت که در ابتدای بازی ممکن است مراحل بسیار آسان باشند ولی به مرور زمان سطوح بالاتری را تجربه خواهید کرد. این بازی در 8 زمین پر تنوع دنبال می شوند و در تمامی آن ها روز و شب تفاوت بسیاری باهم دارند. هم چنین باید توجه داشته باشید که با انجام هر حرکت اشتباهی کلانتر شهر را به خود مشکوک می کنید و ممکن است در مراحل بالا تر بهای سنگینی به خاطر آن پرداخت کنید. این بازی سبکی شبیه به استراتژیک و وسترن نیز دارد و تمامی آیتم ها و جعبه های داخل بازی با زاویه ای مناسب قابل مشاهده می باشند. یکی از ویژگی های بسیار مهم Fun and Bullets حجم کم و گرافیک مناسب آن بوده که با لینک مستقیم در اختیارتان قرار گرفته شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:25 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی باب اسفنجی SpongeBob And The Clash Of Triton 1.0

 

 

بارها کارتون مشهور و زیبای باب اسفنجی را در برنامه های کودک دیده اید و نسخه های متفاوتی از کارتون های این شخصیت بامزه را مشاهده کرده اید. نام کامل این بازی زیبا باب اسفنجی و ماجرای پادشاه تریتون است. داستان بازی چنین است که پادشاه تریتون توسط دشمنان شروری زندانی شده و هرج و مرج حکمفرماست، حال وظیفه باب اسفنجی این است که هم محل حبس پادشاه تریتون را یافته و وی را آزاد کند و هم در برابر آشوب هایی که دشمنان در نبود حکمران به پا کرده اند ایستادگی کند. بازی سرگرم کننده و ماجرایی است که ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. بازی کم حجم بوده و کرک شده می باشد در بازی 25 مرحله در 5 منطقه و مکان مختلف را تجربه خواهید کرد، 8 شخصیت منحصر بفرد و حرکات طنز و زیبای باب اسفنجی باعث شادی و لذت شما خواهد شد.

____________________ به ادامه ي مطلب برويد


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 18:27 ] [ Leonardo ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه