گيمز لـــــــــند

دانلود بازی های باحال

دانلود بازی ندای وظیفه: عملیات سیاه ۲ – Call Of Duty Black Ops 2

ندای وظیفه: عملیات سیاه 2   Call Of Duty Black Ops 2

 

توضیحات بازی: لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید 


ادامه مطلب

[ یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:,

] [ 16:49 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی آرما ۳ – Arma 3

 

آرما 3   Arma 3

 

توضیحات بازی: همانند نسخه های قبلی، این بازی دوباره یک شبیه ساز جنگ است که بازیکنان در آن خود را پشت سنگرهای مختلف یا وسایل نقلیه نظامی می بینند. به نظر می رسد که ARMA III یکی از واقعی ترین عنوان هایی باشد که این سری به خودش دیده است. در ARMA III انیمیشن ها به شکل بهتری طراحی شده اند و حرکت سربازها بهتر به نظر می رسد. البته این بازی درباره گرافیک نیست. این بازی یک فضاسازی خوب را هم پیش روی شما قرار می دهد. اگر در یک وسیله نقلیه باشید، می توانید نور خورشید را ببینید که در بالای سر شما می تابد و یا اگر در یک هلکوپتر باشید، می توانید محیط های بزرگ بازی را که در پایین پای شما قرار دارند.

حتی می توانید خلبان یک هلیکوپتر یا یک زیردریایی باشید. ستودیوی بازیسازیBohemia Interactive در این بازی قصد دارد یک Interface بسیار تمیز را پیش روی بازیکنان قرار دهد که هوش مصنوعی قوی در پشت آن قرار گرفته و می تواند یک تجربه فوق العاده را به همراه داشته باشد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 25 مهر 1392برچسب:,

] [ 16:58 ] [ Leonardo ]

[ ]

بتمن: شهر آرخام   Batman: Arkham City
 
توضیحات بازی: یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:,

] [ 17:45 ] [ Leonardo ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه