گيمز لـــــــــند

دانلود بازی های باحال

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

خشایار
ساعت7:53---19 مهر 1392
سلام به شما دوست عزیز امیدوارم نظر من رو ببینی من مدیر سایت هایدان هستم باید بگم که قدمت به روی چشم ولی باید قوانین رو به دقت بخونی چون این قوانین حتی برای من هم هستن من ایمیل هم فرستادم باید بدونی که سایت هایدان به هیچ وجه تبلیغاتی نیست و یه سایت تفریحیه به هر حال بگذریم سرتو درد نمیارم من قسد دارم یه جایزه خوب واسه امثال تو در نظر بگیرم شاید یه فیلتر شکن مجانی خدا میدونه فعلا تو فکرشم با این وجود میتونم برات یه اکانت درست کنم باشه پس استخدام شدیمن16سالمه ولی از کامپیوترو اینترنت قد یه فوق لیسانس کامپیوتر سرم میشه پس به اسم خودت یه اکانت میسازم و تو رو معاون مدیر میکنم همین حالا میتونی بیای و شروع به کار کنی لطفا قوانین رو بخون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:,

] [ 17:45 ] [ Leonardo ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه