بازی ایرانی عصر پهلوانان

گيمز لـــــــــند

دانلود بازی های باحال

بازی ایرانی عصر پهلوانان

 

عصر پهلوانان یک بازی نقش آفرینی ایرانی است که امسال عرضه شد . این بازی عرصه های جدید و نا آشنایی را به مخاطبان ایرانی معرفی کرد . بازی کننده در نقش شاهزاده جوان به نام آتار با راهنمایی پدرش  ، صفری بلند را برای کشف راز حمله دیوان به زابل آغاز می کند این سفر از سرزمین  های سرسبز شروع شده و با دورگشت (تله پورت ) به دنیاهای دیگر با استفاده از سوزاندن پر سیمرغ ختم می شود . در این سفر آتار به ارتباط حمله دیوان و راز رویین تنی پی می برد و متوجه می شود که هفت گنجینه رویین تنین در دنیاهای گوناگون مخفی شده و هر کس سه گنجینه را بیابد رویین تن خواهد شد  . آتار پس از شکست دادن گرگزاد و هیولای آتش زاد به سرزمین کوتوله ها سفر می کند و در نهایت با چیره شدن ظهاک ماردوش ، یکی از گنجینه ها را یافته و به زابل بر می گردد

 

مطالعه کامل داستان در ادامه مطلب

 

 

در دنباله Game که امسال کامل شده است ، روایت فوق پی گرفته می شود و بازی کننده در نقش شاهزاده جوان برای یافتن دیگر گنجینه ها به سرزمین کولی ها ، سر زمین پریان و … سفر می کند دنباله بازی عصر پهلوانان با همان سر و شکل  بازی قبلی ساخته شده است. تعداد زیادی مأموریت فرعی در سطح شهر وجود دارند که منطبق با فرهنگ و آیین باستانی ایران هستند و بازی کننده با انجام آن ها امتیاز تجربه کسب کرده و کارکتر خود را قوی تر می کند . معماری شهر زابل با استناد و اطلاعات تاریخی ، شبیه نمونه های واقعی تاریخی ساخته شده است و همچون بازی قبل در سرتاسر آن فروشندگانی وجود دارند که آتار ابزارآلات رزم خویش را از آنان خریداری می کنند . بازسازی شمشیر ها ، زره ها و ادوات جنگی نیز در دنباله ی بازی نیز همچون سری قبل منطبق بر ادوات باستانی ایرانی و اسامی کهن آنان است. در روند بازی جدید تغییراتی کوچک امام موثری داده شده است که به آسان تر شدن رابطه کاربر با بازی می انجامد برای مثال اضافه شدن امکان دویدن سریع و کلید های ذخیره سازی بازی ، معدود مشکلات game اصلی را حل کرده اند . شرکت رسانا افزار شریف که طراحی ، پیاده سازی و تولید بازی را برعهده داشته است ، گام های بلندی در حوزه نا آشنا برای مخاطبان ایرانی طی کرده و قطعاً تأثیرات بلند مدت عمیقی در زائقه مخاطبان ایرانی خواهد گذاشت .

 

 

عصر پهلوانان یک بازی کامپیوتری با داستانی عمیق و برگرفته از اسطوره های کهن ایرانی که لازمه بازی های نقش آفرینی است .صداگذاری و طراحی منوهای بازی یکی دیگر از نقاط قوت آن است با نقشه هایی فانتزی و موسیقی کاملاً بومی به بهترین شکل ساخته شده است . دنباله عصر پهلوانان با استناد به بازی اصلی و، وفادار به تمامی جوانب آن سعی در خلق اتفاق جدید ندارد ، اما اصطلاحات گیم پلی و روایت گری قوی و عمیق در دنباله بازی ، قابل چشم پوشی نیست .


كلمات كليدي:  - - - - - - -

 


بازی آنلاین دنیای تاوری
بازی آنلاین فوتبال

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 دی 1391برچسب:,

] [ 14:7 ] [ Leonardo ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه